tirsdag 26. november 2013

Småkjolenovember 2

Som jeg skrev i forrige innlegg, så er små strikkakjoler geniale plagg for småjenter. Min lille jente har fylt to, men vokser ganske mye saktere enn storebrødrene gjorde, så jeg innser at jeg ikke trenger å produsere småkjoler i riktig så høy takt som jeg har gjort i det siste. Men innen jeg kom til den erkjennelsen har det blitt litt produksjon, og det er rett og slett bloggens tema for november.

I dag: Rolly (ravelrylenke). Et herlig kjolemønster, strikket i bomull, faktisk, det er litt ulikt meg. Oppskriften kan lett strikkes mye større, så denne kommer jeg gjerne tilbake til om jenta noengang vokser ut av denne...


2 kommentarer:

  1. Herlig kjole! Sånne modeller er supre… når hun en gang vokser ut av:) De vokser med ganske så lenge!!

    SvarSlett